پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
قیمتهای به روز با خدمات مهندسی را در سایت ما ببینید قیمت قالب وافل قیمت طراحی قیمت اجرای سقف وافل با تجهیزات و خدمات کامل جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09122687065



مجری سقف وافل

پیمانکار سقف وافل

دوره های اجرای سقف وافل

آشنایی با جزئیات سقف وافل

۱۰میلیون تومان

قالب دست دوم شما را خریداریم

قالبهای پیچ و مهره ای _ یکطرفه عرض ۶۰ و ۷۰

قالبهای دوطرفه در ارتفاع های متنوع

۸۰×۸۰  با ارتفاعهای ۱۸،۲۰،۲۵،۳۰

۶۰×۶۰  با ارتفاعهای ۱۸،۲۰،۲۵،۳۰

۷۵×۷۵ با ارتفاعهای ۱۸،۲۰،۲۵،۳۰

تومان

برای اینکه سازه شما با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشد، باید بخوبی و با علمِ روز طراحی گردد. سبک، کاربردی، زیبا

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۶۸۷۰۶۵

تومان

طراحی و اجرای سقف وافل خود را به ما بسپارید.

طراحی معماری

طراحی سازه

اجرای سقف وافل با تیم آموزش دیده و متخصص

کلیه ابزار و قالب وافل و تیم مهندسی و کارگری از ما

کلیه مصالح مصرفی از شما (فولاد و بتن و سیم آرماتوربندی و ...)

اطلاعات بیشتر را تلفنی پیگیری کنید

09122687065

گروه مهندسی آریا

از سایت ما دیدن کنید و نمونه کارهای مارا از نزدیک ببینید.

مجری سقف وافل

پیمانکار سقف وال

طراح سقف وافل

 

تومان


قالب وافل از چه موادی ساخته میشود
نوشته شده در یک شنبه 14 شهريور 1400
بازدید : 1036
نویسنده : کامبیز کاظمیان

قالبهای وافل را اگر به درستی انتخاب کنید میتوانند برای شما سالها کاربرد داشته باشند و بدون دردسر و نگرانی از شکستگی، از آنها استفاده کنید. وافل ها از گرانول های pp پلی پروپیلن ساخته میشوند و اغلب از ضایعات سپر ماشین و باطری های دست دوم و یا لوله های سبز و یا ....بازیافت شده ،آسیاب می شوند و با اضافه کرد افزودنی هایی مجدد به چرخه تولید بر میگردند. برای ساختن قالبهای رنگی از رنگ دانه هنگام تزریق، استفاده می شود. پس نتیجه می گیریم رنگ وافل، نشانه مرغوبیت آن نیست و جهت تشخیص و انتخاب وافل باکیفیت باید از معیار های حرفه ای استفاده کرد که در ذیل به برخی از آنها اشاره میکنیم.

اول : کیفیت پلاستیک مصرفی

پلاستیک های بازیافتی و آسیاب شده، تبدیل به گرانول مصرفی می شوند و اساس کار ساخت وافل را تشکیل می دهند اغلب این پلاستیک ها از سپر ماشین ها، جعبه های میوه و بدنه باطری های فرسوده و سایر مواد پلاستیکی می باشد که در این میان سپر ماشین و بدنه باطری ماشین از سایر آنها ارزش بیشتری دارد وشاکله بهتری برای وافل می باشد، طول عمر وافل را بالا می برد، البته قیمت وافل را نیز افزایش می دهد.

دوم: وزن و ضخامت وافل

توجه داشته باشید  سنگینی و قطر زیاد وافل  نشانه ی مرغوبیت محصول نیست و تضمینی برای عمر طولانی وافل محسوب نمی شود بلکه ان چیزی که مهم است کیفیت بالای گرانول مصرفی و قالب مهندسی شده است تا بتواند فشار بتن و استهلاک مصرفی را تاب بیاورد.

گاها برخی تولید کنندگان به دلیل سودجویی از افزودنی غیر مجاز جهت تولید قالب استفاده می کنند که موجب ترد شدن وافل می شود  و باعث بالابردن شکنندگی وافل و متضرر شدن مصرف کننده می گردد.

سوم: تست مقاومت ضربه و فشار

پس از تولید وافل، باید تست مقاومت ضربه و فشار توسط تولید کننده روی قالب انجام بپذیرد تا برچسب کنترل کیفیت دریافت کند در غیر اینصورت قالب تولید شده تضمینی در کیفیت نخواهد داشت. ضربه های ناخواسته در حین کار و فشار زیاد بتن روی وافل بسیار زیاد است ومهندسی نمودن آن هنر تولید کننده محسوب می شود.

چهارم: طراحی و مهندسی مطلوب استیفنر های داخلی قالب

مهمترین عامل بازدارنده در بحث شکستگی ناشی از فشار بتن و یا ضربه های احتمالی، طراحی و مهندسی صحیح استیفنرهای داخلی قالب است. وظیفه اصلی استیفنر، عملکرد سازه ای در قالب است(استخوان بندی) و باید همانند تیر و ستون، که وزن سقف ساختمان را تحمل و در برابر زلزله از ریزش سقف جلوگیری میکنند، از تخریب وافل که در معرض فشار بتن قرارگرفته محافظت نماید.

وافل های بدون استیفنر و یا دارای استیفنر ضعیف، ارزش خرید ندارند

پنجم: عدم استفاده از ابزارک در قالب (مثل قفل یا اسپیسر...)

وافل ها هرچه ساده تر و بی آلایش تر طراحی بشوند عمر بیشتری در پروژها خواهند داشت. بارها دیده شده تولید کننده برای فروش قالب خود متوسل به اضافه کردن ابزارک ها می شود مانند: قفل قالب، اسپیسر های روی قالب و یا بست ها در انواع مختلف که همگی اینها فقط باعث اسنهلاک بیشتر قالب شده هرچند که تفاوت در ظاهر بوجود می آورند ، اما کاربردی برای مصرف کننده ندارند و فقط جنبه دکوراتیو دارند به عنوان مثال: قفل قالب مرتب می شکند و به سرعت فرسوده میشود و علاوه برآن روند اجرای خیز منفی سقف را دچار نقصان می کند و یا اسپیسرهای روی وافل معمولا کاربرد ندارند و شکستگی حین حمل و نقل آنها نیز بالاست.

ششم: گارانتی فروشنده

هفتم: قیمت متعادل فروشنده

قیمت متوازن و متعادل فروشنده، اغلب ضامن اصالت کالاست، به همان میزان که هیچ ارزانی بی علت نیست، هیچ گرانی هم تضمینی بر اصالت کالا ندارد.

هشتم: دیتایل نرمال قالب( قالب با فرمهای غیر متعارف نخرید)

قالبهای وافل با فرمتهای عجیب و پیجیده به بهانه نوآوری در بازار به وفور یافت می شوند که ارزش خرید چندانی ندارند چون اصلا کاربردی نیستند برای مثال، برخی در بازار قالبی را تبلیغ میکنند که با اضافه شدن قسمتهایی روی قالب وافل، توانایی رد شدن تاسیسات را از داخل سقف وافل، مقدور میکند!! این موضوع حتی اگر صحت داشته باشد و هنگام کار و بتن ریزی خوب جواب بدهد، اما اصلا کاربردی نیست، تاسیسات نیاز به شیب مناسب دارد که از داخل سقف قابل تامین نیست و باید به کابل برق بسنده کرد.

عموما بهترین فرمت وافل همانا قالبهای ساده و بدون اغراق بازار است که بیشتر قابل اعتمادند و ارزانتر تهیه می شوند و کاربردی هستند.

نهم: وافل با افزودنی نانو دروغی خنده دار است اعتماد نکنید!

تصور کنید محصولات نانو با قیمت افسانه ای روی قالبهای وافل با پلاستیک بازیافتی قرار بگیرد تا به اصطلاح مقاومت قالب افزایش یابد. این موضوع بسیار خنده دار است. البته میتوان با ترکیباتی مثل الیاف pp استحکام قالب را افزایش داد. اما ترکیبات و محصولات نانو فعلا در عرصه وافل ظهور نداشته اند و این ادعا کاملا بی اساس و فقط جنبه بازارگرمی دارد.

برخی از واسطه ها و یا شرکتها برای توجیه قیمت بالاتر از بازاری، که بر کالای خود می گذارند، بیان می کنند که محصول نانو عرضه می کنند. در صورتی که اگر حتی محصولشان را به الیاف pp هم مسلح کرده باشند باز هم از ایشان سپاسگزاریم .

قابل توجه : 

 پیمانکار وافل

مجری وافل

سقف وافل

برای تهیه قالب وافل های یکطرفه و دوطرفه، خرید و فروش و اجاره، با تلفن 09122687065 تماس بگیرید

:: برچسب‌ها: پیمانکار وافل , مجری وافل , سقف وافل , وافل ,